Buat tulisan biru di (Facebook) tanpa tag page



Hari ni aku nak tunjuk cara nak buat tulisan biru tapi tak payah tag ape2 page..

Jom kita start !!!!!



Gambar kat atas tu contoh dia...

korang nak tau kn mcm mna,meh aku ajar
copy code ni


@@[0:[0:1:letak tulisan disini]]


tulisan "LETAK TULISAN DISINI" tu korang boleh tukar tulisan ape yg korang nak..
ok dah siap..

Dah Abis Bace Ke ??

1 comment:

Khalilah MNor said...

Ouh, mcm tu pun boleh ek? mintak code, thank you~! :)