makna 1 malaysia


salam,apa khabar
aku kan bangga tau jadi rakyat malaysia sebab duduk kat malaysia ni aman tenteram tau .
Korang tau tak dulu ak ingat satu malaysia tu takde makna .Aku sedar 1 malaysia tu ada makna pada 13 haribulan september haritu ada satu karnival 1 Malaysia .Masa mula-mula niat aku pergi karnval tu nak beli naget je sakali .........
Aku kena paksa  masuk kat dalam dewan kena dengar ceramah. aku dipaksa bagaikan ayam berak sembelit aku menangis teresak-esak kerana aku tidak suka mendengar ceramah 1 malaysia.sekai dengar ceramah ni seronok kat situ la aku tau apa maksud 1 malaysia makna satu malaysia tu ialah bersatu tanpa berperang.
Dah Abis Bace Ke ??

No comments: